Evaluacija seminara " "Višefrontalna nastava - Nova škola Petra Savića"
uzorak:
1208
učesnika - 57 seminara
evaluacija sintetizovana: 18. maja 2005. godine
Da li ste zadovoljni organizacijom seminara u celini?
u potpunosti 810 ( 80,6%)
delimično 171 (17%)
nisam zadovoljan-na 4 (0,40%)
E=985 + 19 praznih
|
|
Da li su teme dobro izabrane?
u potpunosti 857 (89%)
delimično 126 (12,54%)
nisu dobro izabrane 2 (0,19%)
E=985 + 19 praznih
Ako jesu , zašto? Ako nisu, zašto?
Dobijamo sliku Nove škole; Ovakva zahtevna novina više je nego dobro došla; Zadiru u suštinu problema, daju širinu,komunikativnost, kreaciju i traganje za novim vrednstima; Uvode nas u nov, humaniji oblik obrazovno- vaspitnog rada; Pružaju slobodu mišljenja, ništa nije apsolutno, a sa druge strane sve je konkretno i |
|
praktično primenljivo; Motivišu na primenu VFN; Pogođena srž problematike; U potpunosti edukuju polaznika; Radni materijal je izuzetno kvalitetan...
Da li su voditelji dobro izabrani?
u potpunosti 894 ( 89%)
delimično 88 (8,76)
nisu dobro izabrani 3 (0,29%)
E=985 + 19 praznih
Ako jesu , zašto? Ako nisu, zašto?
Komunikativni, prijatni, elokventni, konstruktivni,tolerantni i dobro informisani, strpljivi; Odlično vode seminar, pravi pedagozi; Sigurni u uspešnost ovog načina rada; Ne pričaju priče, nego daju konkretne odgovore na ono što ih učesnici pitaju; Spontanost , ležernost u vođenju; Ljubazni, |
|
profesionalni i odgovorni; Omogućavaju učesnicima preuzimanje inicijative; Na jednostavan i pristupačan način iznose osnovne ideje VFN , probleme i dosadašnja iskustva; Posvetili su maksimalnu pažnju svakom pitanju i problemu; Dobro vođenje i usmeravanje seminara; Zato što je to autor koji potpuno vlada materijom i ima eksperimentalnu proveru modela...
Da li ste zadovoljni diskusijom nakon izloženih tema?
u potpunosti 773 (76,99%)
delimično 208 (20,71%)
nisam zadovoljan-na 4 (0,40%)
E=985 + 19 praznih
Da li ste zadovoljni svojom aktivnošću na seminaru? (Ovo pitanje je ubačeno posle 22. avgusta 2003. , znači za 532 učesnika)
u potpunosti 307 (57,7%)
delimično 210 (39,47%) nisam zadovoljan-na 1 (0,1%)
E=518+ 14praznih
Molimo Vas da procenite znanje koje ste stekli po temama na seminaru pomoću skale od 1 do 5 (1 - nedovoljno, 2 - dovoljno, 3 - dobro, 4 - vrlo dobro, 5 - odlično).
Sadržaj rada |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Ubačeno posle 22. 08.03.!
pozicija učenika
(E=518+14 praznih)
za 532 učesnika ! |
5 (0,94%)
|
7 (1,32%) |
61 (11,47%)
|
151(28,38%) |
300 (56,39)
|
Ubačeno posle 22. 08.03.!
Uloga nastavnika (E=518+14 praznih) za 532 učesnika |
4 (0,75%)
|
8 (1,5%)
|
63 (11,84%) |
158 (29,70%)
|
288 (54,14)
|
nastavni materijal
(E = 985 + 19 praznih) |
6 (0,60%)
|
20 (2%) |
88 (8,76%)
|
259 (25,80%)
|
612 (60,96)
|
organizacija časa i tok nastave
(E =985 +19 praznih) |
8 (0,80%)
|
2 4 (2,39%) |
122 (12,15%) |
328 (32,67%)
|
502 (50%)
|
ocenjivanje učenika
(E=985 +19 praznih) |
9 (0,90%)
|
18 (1,79%) |
91 (9,06%)
|
292 (29,08%)
|
575 (57,27)
|
Koliko je seminar izašao u susret Vašim očekivanjima?
u potpunosti 717 (71,41%)
delimično 2 64 (26,29%)
nisam zadovoljan-na 4 (0,40%)
E=985 + 19 praznih
Ako jeste, zašto? Ako nije, zašto?
Novi oblik rada koji je moguće primeniti u školi; Radikalno se menjaju uloge aktera u nastavi; Vrlo pozitivno iznenađena načinom ocenjivanja; Sigurno će pojačati našu inventivnost; Nudi konkretni model , precizno i jasno određen;Izoštrio sam sliku humanije škole; Prevazišao moja očekivanja; Promene kojima težim sada su mi na dohvat ruke ili već u ruci; Motivisao me je;Obistinila se ideja o dobroj atmosferi u nastavi; Seminar me uveo u nov pedagoški svet; Nije bilo teoretisanja već puno vežbi; Učesnici seminara - aktivni; Oharbrio me je da krenem u neke nove pobede, jedna nejasna tema u potpunosti je razjašnjena i postavljena kao izazov, seminar je prevazišao moja očekivanja; Novina i za nastavnike i za učenike; Spremna sam da primenim i to odmah!
Ukoliko imate predloge u vezi sa funkcionisanjem i sadržajem rada centralnog tima za implementaciju modela VFN, molimo Vas, izložite ih
Snimiti čas i prikazati ga; Seminare organizovati po školama; Više se reklamirajte; Redovni godišnji seminari; Pratiti napredovanje polaznika;
Da čujem za iskustva o VFN u okviru predmeta koji ima veliki fond časova i pismene zadatke; U okviru seminara bi trebalo uvrstiti i posetu jednom času; Što više nastavnika da prođe kroz seminar; Drugi krug seminara za one koji budu primenjivali...
Ostale predloge, komentare i primedbe možete uputiti elektronskom poštom na adresu pds_bgd@Eunet.rs
ili putem diskusionog foruma: klikom na ovaj link možete da učestvujete u diskusijama o "Novoj školi"
|