zaskriptove
Pedagoško društvo Srbije
 
početna početna strana
početna

početna strana


ARHIVA VESTI I DOGAĐAJA OD 2002. DO 2013. GODINE
ARHIVA 2013. GODINA
ARHIVA 2012. GODINA
ARHIVA 2011. GODINA
ARHIVA 2010. GODINA
ARHIVA 2009. GODINA
ARHIVA 2008. GODINA
ARHIVA 2007. GODINA
ARHIVA 2006. GODINA
ARHIVA 2002. -2005. GODINA
POVRATAK NA NOVI SAJT
  Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina

 

 

 

 

 

 

:: Evaluacija seminara Nova škola ::


Evaluacija seminara " "Višefrontalna nastava - Nova škola Petra Savića"
uzorak: 1208 učesnika - 57 seminara
evaluacija sintetizovana: 18. maja 2005. godine

•  Da li ste zadovoljni organizacijom seminara u celini?
€ u potpunosti 810 ( 80,6%)
€ delimično 171 (17%)
€ nisam zadovoljan-na 4 (0,40%)
E=985 + 19 praznih


•  Da li su teme dobro izabrane?
€ u potpunosti 857 (89%)
€ delimično 126 (12,54%)
€ nisu dobro izabrane
2 (0,19%)
E=985 + 19 praznih

Ako jesu , zašto? Ako nisu, zašto?
Dobijamo sliku Nove škole; Ovakva zahtevna novina više je nego dobro došla; Zadiru u suštinu problema, daju širinu,komunikativnost, kreaciju i traganje za novim vrednstima; Uvode nas u nov, humaniji oblik obrazovno- vaspitnog rada; Pružaju slobodu mišljenja, ništa nije apsolutno, a sa druge strane sve je konkretno i
praktično primenljivo; Motivišu na primenu VFN; Pogođena srž problematike; U potpunosti edukuju polaznika; Radni materijal je izuzetno kvalitetan...


•  Da li su voditelji dobro izabrani?
€ u potpunosti 894 ( 89%)
€ delimično 88 (8,76)
€ nisu dobro izabrani 3 (0,29%)
E=985 + 19 praznih

Ako jesu , zašto? Ako nisu, zašto?
Komunikativni, prijatni, elokventni, konstruktivni,tolerantni i dobro informisani, strpljivi; Odlično vode seminar, pravi pedagozi; Sigurni u uspešnost ovog načina rada; Ne pričaju priče, nego daju konkretne odgovore na ono što ih učesnici pitaju; Spontanost , ležernost u vođenju; Ljubazni,
profesionalni i odgovorni; Omogućavaju učesnicima preuzimanje inicijative; Na jednostavan i pristupačan način iznose osnovne ideje VFN , probleme i dosadašnja iskustva; Posvetili su maksimalnu pažnju svakom pitanju i problemu; Dobro vođenje i usmeravanje seminara; Zato što je to autor koji potpuno vlada materijom i ima eksperimentalnu proveru modela...

•  Da li ste zadovoljni diskusijom nakon izloženih tema?
€ u potpunosti 773 (76,99%)
€ delimično 208 (20,71%)
€ nisam zadovoljan-na 4 (0,40%)
E=985 + 19 praznih

•  Da li ste zadovoljni svojom aktivnošću na seminaru? (Ovo pitanje je ubačeno posle 22. avgusta 2003. , znači za 532 učesnika)
€ u potpunosti 307 (57,7%)
€ delimično 210 (39,47%)
€ nisam zadovoljan-na 1 (0,1%)
E=518+ 14praznih

• Molimo Vas da procenite znanje koje ste stekli po temama na seminaru pomoću skale od 1 do 5 (1 - nedovoljno, 2 - dovoljno, 3 - dobro, 4 - vrlo dobro, 5 - odlično).

Sadržaj rada

1

2

3

4

5

Ubačeno posle 22. 08.03.!
pozicija učenika
(E=518+14 praznih)
za 532 učesnika !

5 (0,94%)

7 (1,32%)

61 (11,47%)

151(28,38%)

300 (56,39)

Ubačeno posle 22. 08.03.!
Uloga nastavnika (E=518+14 praznih) za 532 učesnika

4 (0,75%)

8 (1,5%)

63 (11,84%)

158 (29,70%)

288 (54,14)

nastavni materijal
(E = 985 + 19 praznih)

6 (0,60%)

20 (2%)

88 (8,76%)

259 (25,80%)

612 (60,96)

organizacija časa i tok nastave
(E =985 +19 praznih)

8 (0,80%)

2 4 (2,39%)

122 (12,15%)

328 (32,67%)

502 (50%)

 

ocenjivanje učenika
(E=985 +19 praznih)

9 (0,90%)

18 (1,79%)

91 (9,06%)

292 (29,08%)

575 (57,27)

• Koliko je seminar izašao u susret Vašim očekivanjima?
€ u potpunosti 717 (71,41%)
€ delimično 2 64 (26,29%)
€ nisam zadovoljan-na 4 (0,40%)
E=985 + 19 praznih

Ako jeste, zašto? Ako nije, zašto?
Novi oblik rada koji je moguće primeniti u školi; Radikalno se menjaju uloge aktera u nastavi; Vrlo pozitivno iznenađena načinom ocenjivanja; Sigurno će pojačati našu inventivnost; Nudi konkretni model , precizno i jasno određen;Izoštrio sam sliku humanije škole; Prevazišao moja očekivanja; Promene kojima težim sada su mi na dohvat ruke ili već u ruci; Motivisao me je;Obistinila se ideja o dobroj atmosferi u nastavi; Seminar me uveo u nov pedagoški svet; Nije bilo teoretisanja već puno vežbi; Učesnici seminara - aktivni; Oharbrio me je da krenem u neke nove pobede, jedna nejasna tema u potpunosti je razjašnjena i postavljena kao izazov, seminar je prevazišao moja očekivanja; Novina i za nastavnike i za učenike; Spremna sam da primenim i to odmah!

• Ukoliko imate predloge u vezi sa funkcionisanjem i sadržajem rada centralnog tima za implementaciju modela VFN, molimo Vas, izložite ih
Snimiti čas i prikazati ga; Seminare organizovati po školama; Više se reklamirajte; Redovni godišnji seminari; Pratiti napredovanje polaznika;
Da čujem za iskustva o VFN u okviru predmeta koji ima veliki fond časova i pismene zadatke; U okviru seminara bi trebalo uvrstiti i posetu jednom času; Što više nastavnika da prođe kroz seminar; Drugi krug seminara za one koji budu primenjivali...

Ostale predloge, komentare i primedbe možete uputiti elektronskom poštom na adresu pds_bgd@Eunet.rs
ili putem diskusionog foruma: klikom na ovaj link možete da učestvujete u diskusijama o "Novoj školi"

 
 

Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina

Pedagoško društvo Srbije © na Internetu od 2002. sajt osnovala Sonja Žarković / webmaster: e@leksa

 
.
 
REKLAME