zaskriptove
Pedagoško društvo Srbije
 
početna početna strana
početna

početna strana


ARHIVA VESTI I DOGAĐAJA OD 2002. DO 2013. GODINE
ARHIVA 2013. GODINA
ARHIVA 2012. GODINA
ARHIVA 2011. GODINA
ARHIVA 2010. GODINA
ARHIVA 2009. GODINA
ARHIVA 2008. GODINA
ARHIVA 2007. GODINA
ARHIVA 2006. GODINA
ARHIVA 2002. -2005. GODINA
POVRATAK NA NOVI SAJT
  Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina
 

:: Planiranje GTZ Projekta jačanja mladih i prevencije konflikata ::

Od 09. do 12. 01. 2006. godine četiri člana Upravnog odbora Pedagoškog društva Srbije prisustvovalo je radionicama planiranja GTZ Projekta jačanja mladih i prevencije konflikata.

Pored nas prisustvovali su i predstavnici NVO "Osmeh" iz Vrbasa, "Centar za prava deteta" iz Užica i "Susedi za mir" iz Bujanovca.

Bavili smo se sledećim temama:

Lanac uticaja
Model planiranja orjentisanog na uticaj
Projekat i očekivani uticaj
Postignuća projekta, korisnici i potencijalni korisnici

Lanac uticaja i operacionalni plan
Lanac uticaja i analiza "ne naškoditi"
Rizik i neočekivani uticaj
Aktivnosti projekta
Operacionalni plan

Osnovni elementi monitoringa
Indikatori glavnog uticaja
Indikatori rizika i neočekivanog uticaja
Plan monitoringa (primeri)
Sledeći koraci i evaluacija

fotografije

Radionicama su prisustvovali:

ime i prezime
organizacija/zaduženje
Brigit Stanzel projekt lider
Sabine Speiser fascilator
Stanislava Vidović koordinator projekta
Maja Radovanović administrator projekta
Sonja Žarković Pedagoško društvo Srbije
Marina Ostojić Pedagoško društvo Srbije
Kamila Popović Pedagoško društvo Srbije
Dragana Vrhovec GTZ VET
Dragana Ćuk CIP
Branka Jovanović NGO Susedi za mir
Eržika Antić NGO Susedi za mir
Slavica Matijašević NGO Osmeh
Radovan Cicvarić NGO Užički centar za prava deteta
Aleksandra kalezić Ministarstvo prosvete i sporta Republike Srbije
Vesna Matović Nensen

 

 

 
 

Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina

Pedagoško društvo Srbije © na Internetu od 2002. sajt osnovala Sonja Žarković / webmaster: e@leksa

 
.
 
REKLAME