
Prisustvo kompanija i organizacija na Internetu predstavlja neminovnost u današnjem svetu. Internet kao medij postaje sve značajniji, a broj sajtova na ''globalnoj mreži'' vrtoglavo raste (godišnje se na svetsku mrežu postavi 5,4 milijarde gigabajta podataka [19]). Stvara se prava šuma prezentacija i podataka u kojoj se sve teže može izboriti povoljna pozicija u odnosu na konkurenciju. Upravo zbog toga prisustvo na Internetu mora biti planska aktivnost kojoj će se posvetiti značajna pažnja i koju će sprovoditi timovi stručnjaka iz raznih oblasti.
Jedna od ključnih aktivnosti od kojih zavisi uspešnost bivstvovanja na Internetu jeste marketing. Napretkom informacionih tehnologija dolazi do promene u načinu poslovanja i proširenja koncepcije marketinga. Modelski marketing pristup na Internet prostoru je sve zastupljeniji u svetu, ali i kod nas. Preuzimajući iskustva i znanja iz razvijenih ekonomija često se pokušavalo sa implementacijom nekih od modela koji su usešno primenjeni u razvijenim ekonomijama, ali s obzirom na karakteristike našeg podneblja prihvatljiviji oblik bi bio korišćenje modela prilagođenih našim uslovima. Za izradu internet marketing plana sajta Pedagoškog društva Srbije www.pedagog.rs korišćen jeSm@rt marketing model. |
|