zaskriptove
Pedagoško društvo Srbije
 
početna početna strana
početna

početna strana


ARHIVA VESTI I DOGAĐAJA OD 2002. DO 2013. GODINE
ARHIVA 2013. GODINA
ARHIVA 2012. GODINA
ARHIVA 2011. GODINA
ARHIVA 2010. GODINA
ARHIVA 2009. GODINA
ARHIVA 2008. GODINA
ARHIVA 2007. GODINA
ARHIVA 2006. GODINA
ARHIVA 2002. -2005. GODINA
POVRATAK NA NOVI SAJT
  Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina
 

:: Poziv za seminar Aktivno učenje / nastava ::

Pedagoško društvo Srbije će organizovati seminar za sve zainteresovane članove našeg Društva za primenu program Aktivno učenje/nastava. Bazični seminar traje tri dana, drugi deo-supervizijski traje dva dana, ceo paket nosi 40 bodova strucnog usavršavanja u obrazovanju.

Bazicni seminar ce biti organizovan krajem avgusta, u Beogradu. Besplatan je sve one koji se budu prijavili do 1. jula ove godine. Prednost imaju kolege iz unutrašnjosti. Obaveza škole, ili vaša lična je da platite troškove prevoza, dva noćenja i troškove Obrazovnog foruma koji štampa sertifikate. Svoje prijave ćete slati elektronski na mail Društva: pds_bgd@eunet.rs ili putem telefona: 011/2687-749.

UKRATKO O PROGRAMU AKTIVNO UČENJE/NASTAVA

Jedan od najrazvijenijih i najkvalitetnijih programa stručnog usavršavanja zaposlenih u školama, jeste program Aktivnog učenja/nastave.

Ovaj program se razvija i postoji već više od 10 godina, uz podršku UNICEF-a i Ministarstva prosvete. Započeo je da se razvija prvo u osnovnim školama, a zatim se proširio i na srednje škole i na fakultete, tako da je postao i sastavni deo redovnih programa na pojedinim studijskim grupama. Pored toga program ima i razvijene module za rad u malim seoskim pkolama i kombinovanim odeljenjima, MAKO i program za rad sa decom romske populacije, AURO program. Iza programa stoji Obrazovni forum i Institut za psihologiju, a autorski tim projekta su Ivan Ivić, Ana Pešikan i Slobodanka Antić.

Program prate i priručnici Aktivna nastava/učenje, prvo i drugo izdanje i Priručnik AUN u prirodnim naukama.

Cilj programa jeste osavremenjivanje nastavnog procesa, kroz promenu položaja deteta u školi, putem novih i savremenih metoda rada u nastavi pomoću kojih učenik postaje aktivan subjekt u sticanju znanja, a što sve dovodi do jedinstva procesa učenja i nastave.

Smatramo da ovaj program ima takođe izuzetan značaj i za rad školskog pedagoga, jer ga stručno osnažuje, podstiče, daje smernice adekvatnog praćenja i učestvovanja u kreiranju nastavnog procesa u školi u kojoj radi. Pojedini članovi Društva su instruktori za ovaj program.

 

 
 

Arhiva sajta Pedagoškog društva Srbije - 2002. - 2015. godina

Pedagoško društvo Srbije © na Internetu od 2002. sajt osnovala Sonja Žarković / webmaster: e@leksa

 
.
 
REKLAME